Nëse ka një gjë në të cilën te gjithe biem dakort është se mediat sociale po ndryshojnë cdo dite.
Në vitin 2024, ne po shikojme një drejtim më të madh drejt origjinalitetit dhe transparencës.
Nga rritja e thelbit të nostalgjisë deri te më shumë diskutime rreth krijimit të përmbajtjes së AI, këto janë tendencat që duhen ndjekur në kalendarin tuaj te mediave sociale.
1-Kthimi i përmbajtjes së reels në formë me të gjatë.
Për tre vitet e fundit, përmbajtja me formë të shkurtër e përqendruar rreth audios në trend ka qenë një strategji kryesore për t’u rritur në TikTok dhe Instagram.
Por në 2024-ën, vetëm kërkimi i audios në trend nuk është më një strategji e plotë për faqen tuaj.
Për t’u dalluar, parashikojmë se krijuesit dhe markat do të bëhen më kreativë me përmbajtje më të gjatë dhe më origjinale.
2-Marketingu I fshehte-Influencerat përdorin vendosjen e produktit.
POV: Ju shikoni një video të influencuesit tuaj të preferuar duke aplikuar një shkëlqim buzësh, ndërsa ata flasin për gjithçka përveç shkëlqimit të buzëve.
Shkoni te seksioni i komenteve dhe ka të ngjarë të shihni komente që kërkojnë markën e shkëlqimit të buzëve.
Dhe kjo është fuqia e vendosjes së produktit.
Ndërsa nuk është një koncept krejtësisht i ri, është një mënyrë delikate për të nxjerrë në pah një produkt dhe për të lënë audiencën të intriguar dhe jo të lodhur kur bëhet fjalë për blerjen.
Sugjerojme që ky lloj marketingu të përdoret nga markat që kërkojnë të rrisin interaktivitetin në një mënyrë më “organike”.
3-TikTok po hyn në epokën e tij te “FaceTime”.
Përmbajtja e TikTok ka parë një zhvendosje drejt tregimit më të rastësishëm.
Pse? Audienca duan më shumë “FaceTime” me influencuesit dhe markat e tyre të preferuara. Ata dëshirojnë më shumë shoqëri në vend të argëtimit.
4-Perdorni më shumë integrime të contentit me AI
Ndërsa AI nuk është përqafuar plotësisht, ne parashikojmë se do të shohim më shumë marka ta perqafojne ate, pavarësisht nëse është duke adoptuar AI në softuerin e tyre ose duke krijuar filtra dhe mjete të frymëzuara nga AI.
Më heret, ne kemi përqafuar AI duke shtuar veçori të reja si Caption Writer, i cili mund të gjenerojë një titull në mediat sociale në sekonda.
Thënë këte, AI nuk mund të zëvendësojë origjinalitetin dhe ka shqetësime të vlefshme në lidhje me plagjiaturën dhe rritjen e ndikuesve të AI.
5-Integrimi I Nostalgjise ne Content
Falë rigjallërimit të viteve ’90 nga Gen Z dhe modës Y2K, ne parashikojmë se markat do të integrohen në trendin e nostalgjisë në 2024.
Pavarësisht nëse është krijimi i përmbajtjes “të cilësisë së mirë” për të lançuar një produkt të ri – kjo e bën gjithçka për një marketing efektiv dhe të afërt.
Prisni të shihni gjithashtu shumë influencers që postojnë përmbajtje nostalgjike.
6-Perdorimi I sakte I SEO
Gati gjysma e Gen Z po përdor TikTok dhe Instagram për kërkim me fjale kyce dhe jo google.
Kjo do të thotë që nëse dëshironi që përmbajtja juaj të zbulohet, optimizimi i postimeve tuaja me fjalë kyçe është më i rëndësishëm se kurrë.
Në një kuptim më të gjerë, ky ndryshim pasqyron se si ka ndryshuar kërkimi i një teme në internet.
Përdoruesit janë në kërkim të një eksperience më eksploruese me marrjen e kuruar dhe përvojat personale (mendoni tregimin e historive të TikTok dhe vlerësimet e sinqerta në Reddit).
7-Tregohuni me selektiv ne platormat e mediave sociale
Nese po kërkoni të rriteni, një orar i qëndrueshëm i postimeve është një kërkesë në çdo platformë sociale – që do të thotë se markat duhet të bëhen më selektive se ku ta dedikojnë kohën e tyre.
Dhe me platformat e reja që shfaqen si trend momentit, është thelbësore të përqendroheni në atë që do të ketë më shumë ndikim për markën tuaj në vend që të hidheni në diçka vetëm sepse është trend.
Cilësi > sasi.
8-Tregimi është më pak linear
Një trend që kemi parë të rritet është koncepti i të treguarit të një historie në mes të saj dhe jo në fillim.
Është fiksimi i fundit – qoftë deshifrimi i një teme në tendencë apo ndarja e një “kafshimi tingulli” që me siguri do të ndalojë shikuesit në gjurmët e tyre
Në Raportin e Trendit të 2024 të TikTok, ata kanë vënë në dukje se si tregimi po bëhet më i paanshëm se kurrë: “Fundet e tregimeve po fillojnë së pari. Harqe të shumëfishta historish mund të ndodhin në të njëjtën kohë. Komunitetet po krijojnë njerëz të famshëm dhe tregime imagjinare.”
Ky stil tregimi e shtyn audiencën të gërmojë pak më thellë për të kuptuar se çfarë po ndodh.
Dhe ka mënyrë më të mirë për të tërhequr vëmendjen e dikujt sesa t’i bëni ata të ndihen pak FOMO?
9- Përmbajtja e mbyllur
Ka pasur një zhvendosje në rritje drejt përmbajtjes së mbyllur, për disa arsye:
- Lodhja nga “përmbajtja e sugjeruar”
- Krijuesit dhe markat që kërkojnë një lidhje më të thellë me ndjekësit e tyre më besnikë
- Krijuesit që duan të “zotërojnë” përmbajtjen e tyre jashtë platformave të mediave sociale janë gjithmonë në ndryshim
- Krijuesit që kërkojnë të fitojnë para me “përmbajtje ekskluzive” për fansat e tyre më të mëdhenj
10- Instagram po dyfishohet me përdoruesit Gen Z
Sipas Statistikave, përdorimi i Instagram nuk është vetëm për Millennials, por edhe për Gen Z.
Përdorimi më i lartë i Instagram mund të tregojë gjithashtu shenja pozitive për Temat në Instagram. Platforma më e re e Metës nuk ka krijuar ende një bazë përdoruesi aq aktive sa në X (aka Twitter).
Ndërsa mediat sociale janë gjithmonë në zhvillim, qëndrimi në krye të tendencave të përmbajtjes (dhe përdorimit) do t’ju ndihmojë të gjeni më shumë sukses kur provoni strategji të reja.
Dhe markat dhe ndikuesit që nuk kanë frikë të eksperimentojnë do të kenë gjithmonë sukses.
Krijimi I një përmbatje sa më origjinale, do të jetë kryefjala e trendeve gjatë vitit 2024.